joi, 12 august 2010

Vechiul meu Brick Game


Astazi cand facea mama curatenie (eu m-am sculat la 11 si nu mai aveam chef de asa ceva) mi-a gasit vechiul meu Brick Game . E vechi rau . Are mai mult de 7 ani . Tin minte ca intr-o zi (cand eram mica si n-aveam calculator) a venit tata acasa si a spus :
-Ti-am adus un calculator .
Si mi-a dat acest Brick Game .
Ce ma mira este ca inca merge si chiar foarte bine . Doar ca un joc din cele 9999(pe el scrie ca are 9999 de jocuri) nu merge . Dar ce sa-i faci . E vechi . Si inca ma bucur de el in zilele cand nu pot sa fiu la calculatorul adevarat .

1 si-au dat cu parerea:

Cretaker spunea...

HOOOOOOUUULEEEE SHHHIIIEEEET !!

I nostalgia'd hard all over myself.Sau daca ai avut unul din 'jocurile alea pe televizor'
(TERMINATOR)

aw,mi-e dor de zilele alea :/

Trimiteți un comentariu