duminică, 8 august 2010

Ultimul vals (partea a treia)


Mara il observa dar nu-l baga in seama . Mihnea iese din sala de sport mirat de atitudinea Marei . Vazandu-l pe Mihai tulburat fata il intreaba :
-S-a intamplat ceva ?
-Nu .
-Ai ceva sa-mi spui .
Mihai nu raspunse .
-Vrei sa-mi reciti si mie o poezii ?
-Mara , nu e momentul potrivit .
-Ai ceva sa-mi spui ?
-Nu
In acele clipe Mihai era si mai tulburat .
-Ai ?
-Da am . Adevarul este ca nu eu am scris poezile , dar vream sa vii cu mine la dans .
Mihnea a avut dreptate . Auzind spusele lui Mihai , Mara iese afara din sala de bal si incepe sa-l caute pe Mihnea . Mihai iese si el sa o caute pe Mara .
-Doar nu vrei sa-l cauti pe pampalaul ala ?
-Ba da vreau . Si nu el e pampalaul . Tu esti !
-Mara .
Mihai o apuca de mana . Mara revoltata ii da o palma si isi reia cautarile .


VA URMA ...

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu