joi, 19 august 2010

Relaxarea , calea spre vindecare

Astazi am fost la un magazin Bam Boo si am cumparat mai multe lucruri fumos mirositoare . Chestia este ca atunci cand tata le-a mirosit i s-a facut rau . Orcum , ele miros foarte frumos . O sa va arat cateva din aranjamentele pe care le-am facut .Lemn parfumatAranjament frumos mirositor: poza e cam neclara , dar se vede ca dintr-un suport mai vechi pentru lumanari am facut ceva frumos mirositor . Sus am pus niste bilute frumos parfumate iar in gaurica de jos (care nu se prea vede) un fruct din lemn tot mirositor .

Nici acesta nu e prea clar dar va asigur ca miroase frumos . Intr-un micut cosulet am pus bilute portocali si verzi (tot mirositoare) cu un fruct din lemn .Acest aranjament nu mai miroase . L-am facut dintr-un suport mai vechi de creioane (care era o buburuza dar din nefericire i-au cazut ochi) si din instalatia veche de carciun care s-a stricat .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu