miercuri, 11 august 2010

Cismigiu , mandria Bucurestiului ?


Intr-o zi am facut o vizita parcului Cismigiu . Frumos parc . Are lebede albe si negre , gaste , rate , fazani imperiale , normali si arlechino . Un parc foarte frumos la aspect . Cismigiul se afla in interiorul Bucurestiului . Pentru unii este o mandrie sa locuiesti acolo . Dar eu prefer la periferie . Cand am fost in Cismigiu am fost foarte surprinsa . Chiar daca parcul era frumos si era amenajat o gramada de ,,vagabonzi,, treceau pe acolo . M-am asezat pe banca langa niste batrani iar acestia ,in chiuda faptului ca aveau o varsta , vorbeau nu mai despre prosti . Ce mai e si cu batrini din ziua de azi . Prin parc am mai fazut si oameni nespalati si multe alte ,,haimanale,, . Cred ca era mai bine in parculetul ,,meu,, de printre blocuri unde nu sunt atatea .... nu stiu cum sa spun .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu