marți, 31 august 2010

Maine plec iar eu sunt soba


Maine plec in Delta si voi sta vreo 4 zile dar exista o problema . Sunt soba :)) . Am febra . Adica mi-am pus termometrul si nici 37 n-am da arat ca ... rosia (n-am gasit un cuvant mai potrivit ) . Deci ... sa ma pregatesc pentru ce e mai greu . Iar va las fara mama si fara tata ... da' ce sa fac . Omu' mai pleaca si el . Am zis ca plec si voi pleca . Acu' sa nu credeti ca plec de tot . Nu ... Plec ca sa ma relaxez intr-un loc linistit . Acu' daca voi face temperatura in locu' asta linistit cum sa gasesc o farmacie cu medicamente :-? . Grea intrebare . Da' ce conteaza . Lasa grima la mama acasa .Orcum ... sper sa ne revedem curand vii si nevatamati ca altdata .


P.S : Imi iertati gramatica romana . DA' IMI PLACE SA PUN LINIUTA SUS .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu