duminică, 15 august 2010

La mare , la soare ...


Eu n-am fost la mare anul asta . Dar ce sa spun . Acum cu dragonul de mare mie frica sa nu ramana tata fara slip :)) . Si cu radiatile astea , mama cred ca ar lesina pe plaja . Am vazut ca multa lume se duce la mare . Daca cineva care vede aceasta postare se duce la mare sa-mi trimita si mie o vedere , si mai a o doleanta . Daca are niste bani la buget impreuna cu vederea sa-mi ia si mie un Ferrari . Nu cer mult nu ? Si sa stii ca accept si cadouri in plus gen o insula privata :)) . Ce visez si eu cai verzi pe pereti =)) . Sa-mi continui comentariul despre mare . Marea la noi e ca la nimeni . Te duci pe plaja cu farfuria in mana si mergi putin prin apa apoi te servesti singur din bufetul suedez de alge si daca ar noroc prinzi si un pestisor micut pentru desert . De ce sa te duci in Austria la schii? Nu mai bine se urci pe o movila de pamant si te duci cu ea ? Unde te duci nu stie nimeni . E surpriza . E inclus in serviciul 2 la leu si unul degeaba . Deci la mare este ... este ... este ... este .... este (deja m-am plictisit sa scriu atati de multi de este ) cel mai .... mai ... mai ... mai .. mai (stiu ca suntem in august si nu in mai) ......... deosebit . :)) (nimeni n-are bufet suedez ca la noi , si in plus e moca ) .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu