duminică, 29 august 2010

M-am intors

M-am intors din vacanta cu poze si cu povesti despre calatorie . Din pacate am stat doar 3 zile dar am profitat la maxim . Cum v-am spus am fost in statiunea Voineasa . Pe drum ne-am oprit la Calimanesti-Caciulata si la manastirea Cozia . Am facut multe poze din masina . Mobilierul din camera de hotel era cam vechi dar asternuturile erau curate . Hotelul avea discoteca (21-2) , biliard , bar , restaurant si cofetarie . Am fost la Vidra unde am facut putina baie (m-am bagat doar cu picioarele in apa) .M-am plimbat pe munte si am cules mure . Acum ca sa intelegeti mai bine vacanta mea voi pune niste poze :Manastirea CoziaObiecte din muzeul de la Manastirea CoziaAlte obiecte din muzeuPicturi din muzeuVitrali din muzeuOltul
Soarele din camera de hotelOrasulHolul etajului 1RestaurantulHotelul
PeisajVidraLa apaPeisaj cu raze de soare
,,Respiratia,, muntelui
La biliard

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu