joi, 19 august 2010

Bloody Mary , povestea cu oglinda

Se spune ca , daca la ora 00:00 intr-un loc intunecos (camara,baie) o chemi pe Bloody Mary din oglinda ea va veni si te va omora in 12 zile . Farsa sau adevar ? Nu stiu dar mi-e frica sa incerc .


Se spune ca Bloody Mary a murit intr-un accident de masina impreuna cu fiul ei . Alti cred ca ea este Maria cea sangeroasa care a domnit peste Anglia . Sunt multe supersiti despre Bloody Mary iar unele intamplri ciudate din America sunt legate de ea .


M-am stapanit sa pun o poza la eceasta postare pentru ca si eu m-am speriat cand am vazut . Mi-e frica de copii si de cei slabi de inger .


Aceasta este povestea lui Bloody Mary . Ea a ajuns celebra incat o bautura cu suc de tomate ii poarta numele sinistru .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu