joi, 5 august 2010

Ultimul vals (partea intai)


Mihnea , un baiat trist , sarac si singur se plimba prin gradina scoli . Aceasta este ultima plimbare pentru totdeauna . Avea sa-si lase toate amintirile placute si neplacute aici iar vantul sa le spuna urmatoarelor generati de scolari . Trebuia sa treaca la liceu insa parintii nu aveau bani sa-l intretina . Mihnea stia sa cante la harpa si la vioara si se hotara sa colinde satele si orasele pentru a face rost de bani . Tot ce isi dorea el era un vals , un vals cu fate pe care o indragea dar din pacate aceasta nu il placea . Mereu ii scria biletele de dragoste :
,,Esti iubirea mea
Esti tot ce am mai scump
Te rog sa fii cu mine
Te rog eu cel mai mult ,,

Din pacate nu scria niciodata ca mesajul e de la el si Mara(asa o chema pe fata) nu parea niciodata interesata . El mereu era suparat , mahnit si cel mai des nesigur . De la o vreme s-a lasat de mesaje si a privit inainte la cariera de muzician pe care o va avea . Insa acesta nu era adevarul . Mara era foarte impresionata de poezii si chiar il cauta pe autor . Ce pacat ca nu stia si Mihnea acest lucru ! Ce pacat !
Zilele treceau si Mihnea era din ce in ce mai mahnit . Mai era o luna din clasa a opt-a iar trecutul ramanea in urma . Mara cauta din rasputeri autorul poeziilor ei . Vrea sa faca cu el un ultim vals de ramas bun . Cu treceea zilelor si ea era din ce in ce mai trista . Intr-o zi Mara statea lipita de perete iar pe coridor trecea un baiat intragostit de Mara .
-Ce faci Mara ? De ce esti asa suparata ?
-Mihai nu e treaba ta .
-Vroiam sa-ti spun ceva dar eu n-am indraznit .
-Ce ?
-Eu ti-am scris poeziile .
-Chiar ? Atunci vrei sa mergem impreuna la bal ?
-Desigur .

Dar Mara facea o mare greseala . Mihnea a auzit tot dialogul dintre Mara si Mihai . Saracul baiat !


Va urma ...

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu