miercuri, 25 august 2010

Ce prosti ati facut in copilarie ?

Aceasta este o intrebare de pe tpu . Acestea sunt raspunsurile :

iuandfto a răspuns: Multe prosti laughing . Nu mi le aduc aminte pe toate dar stiu ca ii spargeam bibelourile mamei . Odata am plecat pe munte intr-o padure cu niste prieteni care mi i-am facut la pensiune . Si cand m-am intors nu puteam sa ma dau jos de pe munte . Stiu ca am facut multe prosti dar nu mi le aduc pe toate aminte . Odata i-am bagat lui mama o sagheata de jucarie in ochi . Acum cand am fost la tara (eu am 12 ani si sunt inca copil) mi-am spalat mainile intr-o galeata cu tuica si cand m-a pus bunicu sa am grija sa nu se urce pui pe masa , un pui s-a urcat si si-a bagat piciorul in castronul cu ciorba . laughing

deny a răspuns:
Mi-am spart capul ! laughing

elena a răspuns: Am furat cirese din copacul vecinului.

Love&Hate a răspuns: Am pus o farfurie de ceramica la incalzit pe un cuptor. Cand am vazut ca mancarea e destul de incalzita am apucat-o cu mainile goale si m-am fript la toate degetele mele. Si in loc sa iau si sa arunc farfuria incinsa jos eu am tinut-o si am dus-o pana la masa. big grin . Nestiind ce sa fac de durere mi-am bagat degetele in sare (copil destept eram! big grin) si dupa in apa rece. Cand a venit bunica acasa (s-a intamplat intr-o vacanta de vara iar eu eram la bunica) s-a strasnicit de ce am facut. Dar durerea de atunci nu am sa o uit niciodata. Si acum ma uit cu mila la degetele mele big grin big grin big grin

ana a răspuns: Cea mai mare prostie pe care am facut-o cand eram mica(5 ani) a fost sa refuz sa vorbesc.Problema era ca fratele meu mereu dadea in mine cand vorbeam cu voce tare(nu tipat)si mereu imi zicea ca e mai bine fara mine.Atunci mi-am jurat ca nu voi mai vorbi cu nimeni niciodata si mereu voi tacea,iar faptul ca am jurat asta a fost o prostie foarte mare pentru ca din cauza asta sunt timida si nu vorbesc mult(in realitate,pe net e altcevabig grin)

♀ paramore❤➹❥ a răspuns:
O prostie ar fii ca eu si sora mea,ca sa ne razbunam pe parintii nostri ca niciodata nu ne ascultau,am baut numai apa rece,am mancat f.multa inghetata si ne-am imbolnavit de pneumonieoh go on

asa ca 2saptamani am stat acasa,dar ne-am umflat bucile cu injectiilaughing


Zuzy a răspuns:
Paibatting eyelashes. Mama nu suporta animalele in casa e o femeie ft delicatarolling eyes cat despre tata acum s.ar duce si miar lua ce vreau iohappy asa. pai prostia prostiilora fost ca. 1. MAMA nu suporta pisicilelaughing cand aveam vreo 5-6 ani . am adus un pui d pisica din fata blocului si l-am agat in cusca papagaliilor. iam dat lapte aa si l-am dat cu parfum de casa ca sa ii omor purecii. ( ca sa vedetzi si voi cat eram de inteligenta). 2. Ii convinsesem intr.un sfarsit sa imi cumpere un animalutz./. ajungem la magazinul de animale. / m.am molipsit cu un hamster nenorocit dar eram multumita si cu atat sa nu imi fortez norocul ca poate nu mai imi ia nik in fine. am avut io grija de el cat am avut .pana intr.o zi cand l-am scos din cusca si m-am juicat io cat m-am jucat cu hamsteru asta. si nu stiu dc m.am apucat sa ud florile iar hamsterul a plecat cand a auzit mama am crezut ca o sa innebuneasca. 3 zile am cautat soarecele ala nemernic intr.un final l-am gaist la mama in dulaplaughinglaughing din intamplare defapt mama l.a gasit si a incpeut sa tipe. a doua zi l.a dus direct la magazinrolling on the floorlaughing mdawaiting. Mrg acum am doi papagalilaughing Si nu imi fortez norocullaughingrolling on the floor.


Mrs. Deez :) a răspuns: Pai sa vezi... Cred ca aveam vreo 5 ani. Si ma jucam de-a v-ati ascunselea cu varul meu. Si el se ascunsese sub o masa. Si eu l-am gasit. big grin Si atunci, matusa mea mi-a zis ''Scuipa-l!" laughing Nu stiam la ce se refera... Si mi-a mai zis odata. laughing Si atunci l-am scuipat.rolling on the floor La propriu! laughing

Alta prostie, aveam vreo 7 ani si tatal meu dormea. Si atunci mi-am zis: Ce-ar fi sa-i fac eu manichiura? laughing Si am luat o oja neagra si am inceput sa lucrez. laughing A iesit o capodopera! :X laughing (ei pe naiba, avea oja pe toata manalaughing ) Pentru asta mi-a luat o jucarie o saptamana. :O laughing

Doar de astea mi-am adus aminte momentan. big grin

Paul a răspuns: Mi-am injurat Diriginta pentru un patru la geografie rolling on the floor ,de atunci nu ma mai lasat mama sa misc rolling on the floor) acum ii pare si ei rau batting eyelashes sunt mai timid ca ori cine ,mda mo pus bine la punct sad

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu