marți, 27 iulie 2010

Libertate ...


Ce inseamna a fi liber ? Oare noi suntem liberi ? Oare noi avem libertatea necesara ? Multi ar da un raspuns arfirmativ dar defapt raspunsul care ne defineste pe noi este nagativ . Noi oameni nu suntem liberi . Trebuie sa fim sclavii ciclului vieti . Noi ne nastep , crestem , ne inmultim si apoi murim . Daca am fii cu adevarati liberi nimeni n-ar comenta daca intai am muri , apoi am creste , ne-ar naste si in final ne-am inmulti .Traim intr-o sclavie continua si asta ne ocupa tot timpul .Insa romanii au facut existenta viata dupa moarte (NU STIU CUM DIN INTAMPLARE A AJUNS SEF LA O INSTITUTIE UN MORT) .In romania totul este posibil iar acest lucru ne face sa ne simtim nemuritori .

1 si-au dat cu parerea:

Petty's time spunea...

mersi de comm...cat despre ce am citit ..adevar grayesti:Oare suntem asa liberi?foarte euforic blogul..bravo

Trimiteți un comentariu