vineri, 23 iulie 2010

Dimineata ...


Mereu ratez dimineata . Cand ma scol soarele deja a rasarit , pasarile s-au pus deja pe cantat si oameni sunt la serviciu . Niciodata nu pot din propria initiativa sa ma trezesc de dimineata doar sa admir soarele cum rasare . Ma trezesc de dimineata doar daca ma macina gandul ca e un serial la tv de dimineaza (pentru mine 10:30 e dimineata) si eu il ratez din cauza asta . Nu sunt o persoana matinala dar imi place sa stau treaza cand luna rasare pe cerul plin pe micile straluciri numite stele .Astazi am facut o mica excepti si mi-a pierit somnul de le 5 dimineata . Sunt putine diminetile cand ma trezesc asa devreme insa acestea sunt cele mai placute . Chiar daca ratez rasaritul soarelui pt ca seabia la 6 m-am dat jos din pat ma bucur in continuare de cerut albastru si fara nori care imi spune : ,,Buna dimineata ,, .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu