vineri, 23 iulie 2010

Intrebari de pe tpu.ro

Am pus o intrebare pe tpu.ro ca sa vad si eu parerile oamenilor . Intrebarea a fost :

,,Care sunt deserturile voastre preferate ?,,

Bubiko a răspuns:
Mie imi place tort cu smantana, prajituri cu sare, lapte de cuc cu cereale, ciocolata cu branza in burduf de caine.









Glumeam. Sunt scraboase. Mie imi place tortul cu mere, placintele cu branza sau gem,inghetata cu capsuni. Si mai sunt multe altele.


乙ȥăρăċἶTTa a răspuns: Pai.inghetzzata in primul rand =p~~ [[ de fistik, pepene galben, fructe de padure, etc] sau.prajituri .cu fructe laughing) tongueP


arwen a răspuns: Savarina.Imi aminteste de copilarielove struck


DitSza ^^ a răspuns: Prãjitura Tiramisu, clãtite, Tort cu Brânzã de Vaci (si da, e delicios) , Prãjitura Figaro si Petre Roman. happy


``Skitedoll`` a răspuns: Deserturile mele preferate :X...Sunt :inghetata(vanilie)big grin,si tortul ...de friscahappy

:*big grinbig grinbig grin:

ALe tale care sunt?happy


AnonimulNr2564 a răspuns: Cremes :D


Nicoleta a răspuns: Baclavaua:X

prajiturile cu ciocolata(ma refer la torturi, prajituri de cofetarie, etc)

cozonacul

clatitele



Mie sincer imi place cam tot ce e dulce.pacat ca ingrasa si nu le pot manca decat in cantitati mici.


katty a răspuns: In cazul asta...1. prajitura cu zahar ars 2.tiramisu

3.salata de fructe 4.napolitanele cu nuca si caramel 5.inghetata asortata 6.papanasi 7.clatite cu finetti 8.gogosile:X


iuandfto explică:
Mi-e imi place cam tot ce e dulce dar in special inghetata , tiramisul si tortul cu ciocolata.


bOse a răspuns: Mă gandeam că te referi la deȘert .



Orice, doar sa contină budincă de vanilie .


amaadina a răspuns: Imi place amandina, ptc seamana cu porecla mea [amaadina]batting eyelashes


neynya a răspuns: Le luam in ordine: inghetata(de vanilie, fructe de padure, capsune, visine, pepene galben; kiwi; de fructe in general happy ); savarine; eclere; profiterol; amandine; prajitura Vis; prajituri cu caramel; tort cu mere; tort diplomat; banane prajite.


perfektlover a răspuns:
Lapte de pasarehappy Nu stiu cum i se mai spunebig grin


oannah a răspuns: Tot ce este cu ciocolata si fructebig grin


Anca a răspuns: Îmi plac prăjiturile făcute în casă pentru că sunt mult mai bune. Păi înghețata, eclerele, profiterolul, rulada, și multe altele sunt preferatele mele.


123 a răspuns: Briose.love struck


vicutza a răspuns: Inghetata (de orice fel, inghetata sa fie), clatite, gogosi, prajitura cu mere sau branza sau CIOCOLATA (preferata mea, mi'ai fkt pofta), bomboanele , cozonacul cu mac sau nuca , ciocolata .hmmm...cam tot ce e dulce :d


¨°o.O Diana O.o° a răspuns: Inghetata de ciocolata! :X Cui nu ii place? laughing E elixirul fericirii(mele) laughing big grin


pauladrian a răspuns: Tiramisu si inghetata de caramel fara dar si poate.




Acestea sunt toate raspunsurile .Sper ca v-au placut .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu