duminică, 6 februarie 2011

Concurs : Inceputuri

Inainte sa incep cu prezentarea concurentilor si cu notele juriului as vrea sa mai destind putin admosfera tensionata . Cei care se vor inscrie la concurs de la publicarea acestui post nu vor fi ignorari ci li se va pastra un loc etapa viitoare .
Si daca tot vorbesc de destinderea admosferei vreau sa va prezint un partid . Nu un partid politic ci un partid obisnuit , amuzant , plin de viata . Parca aceste cuvinte nu se potrivesc langa cuvantul partid dar sa continuam . Partidul se numeste :
,,Mai putini caini cu covrigi in coada
Mai multa carte , muzica , film si dichis . ,,
Daca doriti sa intrati pe pagina principala a partidului apasati aici .





Acum dupa ce stim cine ne sustine ar trebui sa va prezint si concurenti . Intai va arat reportajele si dupa notele juriului si comentarile juratilor .





"Life's a Funhouse".My Funhouse. Your Funhouse
Inainte de a incepe sa citesti, gandeste-te doua minute la toate aspectele vietii tale. Gandeste-te la amintiri, la prieteni, la societatea in care traiesti, la muzica ce te face fericit, la micile obsesii ce-ti condimenteaza viata.
"Interzis batutul cuielor intr-o creatie a cuiva , caci nu sti unde si-a pus inima cel ce-a scris-o..." Iar in cazul de fata "cel ce-a scris-o" are inima peste tot. Am plasmuit acest blog din placerea de a fi eu insami si din dorinta de a va oferi posibilitatea sa priviti lumea prin ochii mei : o lume versatila, dinamica, intortocheata, neserios de serioasa si intr-o continua transformare, o cascada de idei, un graunte de melancolie si doar un strop (sau doi) de nebunie. Insa totul tine 25% de ratiune si 75% de simtire. Asa ca faceti-va comozi, eliberati-va mintile si inimile si fiti gata sa pasiti in ceea ce eu numesc "Viata ca un carusel al emotiilor"
www.profund-antianalfabet.blogspot.com






Buna,ma numesc Calin Ramona si as vrea sa ma inscriu la acest concurs(o idee prea tare) cu blogul meu http://littleleisure.blogspot.com . Tot ce scriu eu in el este parte din gandul meu sau parerea unor prieteni. Acest blog detine si cuvinte mai "urate" sa zic asa,este permis ,doarece cuvintele acestea imi apar mereu in gand atunci cand ceva nu este ok,nu mi se pare normal.
Cum intri auzi muzica,pentru ca muzica face parte din viata mea.
Acolo imi exprim sentimentele,parereile si poate chiar si glumele proaste :D
Pot scrie ce mi s-a intamplat mie si ce e bine sa faceti voi,dar numai din prespectiva mea,insa bine ar fi vorba aia "follow ur heart" asta ar fi si 'sloganul' blogului meu.
Aspectul blogului te duce cu gandul la o fata,o fata simpla care vrea sa exprime ceea ce a trait,traieste,ce are de trait si ce ar vrea sa traiasca.
Este o idee grozava sa ma alaturi voua,sa avem putin fun,nu am nimic de pierdut daca imi mai fac cativa prieteni ^_^.Foarte frumos faptu` ca toti participantii vor fi apreciati.
O zi buna, si astept sa luam legatura .






Buna!
Blogul Gogosica este blogul meu.In el scriu atunci cand am inspiratie sau atunci cand mi s-a intamplat ceva deosebit ce vreausa impartasesc.
Este vorba despre un blog amuzant,sufletist,sensibil,,cum vrei tu sa-l numesti.Nu cred ca sunt in masura sa spun asta.Fiecare cu parerea lui.Cu unele articole am incercat sa trezesc lumea la realitate (Ex:,,Divele sau povestea ziarelor''),sa sensibilizez (,,Asteptare'', ,,Aproape martie''),dar majoritatea au fost create pentru a va amuza si pentru a destinde.
In spatele acestor postari sunt eu,o fata simpla,temoeramentala,amuzanta si mai tot-timpul bine dispusa.Am 11 ani si sunt din Onesti,judetul Bacau.Mi-am creat ,,jurnalul virtual'' deoarece simteam nevoia sa spun cuiva ce simt,sa le fac zielele mai frumoase celor care nu stiu sa zambeasca (sau nu au imprejurari/contexte).
Blogul este administrat cu postari vesele,incurajatoare,haioase.Lucrurile bune se gasesc foarte greu,dar eu incerc sa gasesc ceva bun in toate!De aceea am creat blogulgogosica.blogspot.com,intr-un moment jucaus,in care nu aveam ocupatie si auzisem ca este foarte ,,la moda'' sa ai un blog.
Consider ca blogul meu este diferit fiindca in el scriu cu sufletul,fara sa urmaresc nimic.Veselia si glumele sunt primele mele prioritati cand vine vorba de blog.

Cu drag,Olga
www.blogulgogosica.blogspot.com






Un blog cam... ciudat!

Imi place sa scriu. Dar mai mult decat asta imi place sa visez. Atunci cand visele nu devin realitate in viata reala(si asta se intampla destul de des), incerci sa iti creezi o lume a ta, o lume unde ele pot trai, pot zbura. Metoda pe care am adoptat-o eu a fost sa incerc sa scriu un roman. Dar e foarte greu sa termini un roman si e si mai greu sa convingi pe cineva sa ti-l publice. Totusi, eu scriam. In fiecare zi, prietenii mei asteptau cu nerabdare sa citeasca ce am mai scris. Si era greu sa ne intalnim mereu, sau sa ne sunam ca sa reusesc sa le impartasesc din visele mele. Cu toate ca reusisem sa creez o lume unde visele mele sa supravietuiasca, marele meu vis - de a prezenta aceasta lume multor persoane - nu se indeplinise.
Cea mai la indemana solutie, cea mai practica a fost sa scriu un roman... pe blog ( http://unblogcamciudat.blogspot.com ). Desi a trebuit sa regandesc tot romanul(urma sa apara pe episoade), a meritat, iar visul mi s-a indeplinit. Pe langa faptul ca fanteziile mele au devenit realitate, am mai primit ceva in plus, un bonus, care face mai mult decat toti banii din lume: am reusit sa fac oamenii fericiti!
Le multumesc tuturor celor care ma citesc si ma ajuta sa cresc prin indicatiile lor!






Hello Andreea !

In primul rand sunt bucuroasa sa intru in acest concurs,primul la care particip vreodata in legatura cu un blog.

Blogul meu se numeste SecondLifeTrend si este creat pe wordpress.com.

In el este vorba despre “o lume virtuala” numita Second Life ( a doua viata )..

Deci dupa cum ai observat in numele blogului (trend) , postez doar “fashion” things cum ar fii imbracaminte,hairstyles,make-ups,skins,shapes din Second Life ,asa numitul joc virtual .

Imi place ca in fiecare zii sa “inventez” un stil nou cu care sa-mi imbrac avatarul , ma inspir din anumite site-uri,de exemplu ; lookbook.nu ( este un site de fashion , si de asemenea imi creez look-uri in real cu ajutorul imaginatiei acestor blog-eri de pe lookbook.nu )

Cum mi-a venit ideea de a face un blog ?

Intr-o zi ploioasa desigur.

Afara era un cer de un grii nemaivazut,si norii pufosi,exact ca o vata de zahar parca formau diferite forme pe fundalul grii.

Da ! Ciudat ca de la asta mi-a venit ideea de a face un blog.

Insa imi plac atat de mult zilele cu atmosfera descrisa mai sus , incat am vrut sa fac ceva in ziua ceea ,ceva ce-mi place enorm.

Mi-am luat ceasca de ceai si am intrat in SecondLife.

M-am uitat la cateva profiluri a unor amice si am vazut caeva link-uri. Le-am vizitat curioasa ,sorbind din ceasca cu ceai,si ghici ce , erau bloguri,fashion blogs !

Mi-au placut atat de mult incat am decis sa-mi fac si eu unul in care sa-mi exprim stilul vestimentar din joc.

Cum evolueaza blog-ul?

Cam greu.

Real life ma streseaza deseori ce vreau sa postez pe blog.

Insa cand am ocazia sa postez o fac cu suflet.

Chiar imi place “meseria” de bloger.

La varsta mea “bloger” chiar este ca o meserie.

Despre lucrurile postate pe blog.

Lucrurile,de fapt hainele ce le postez pe blog sunt adesea freebies ( lucruri gratis in joc) pentru cei care nu au posibilitatea sa fac L$ in joc.

Desigur , postez si lucruri cumparate cu bani. Le folosesc adesea cand vreau sa impartasesc un loc in joc care mi-a placut “in game” !

Anyway,sper ca ti-a placut descrierea mea ( eu zic ca se putea mai bine ) .

Fie ca cel mai bun blog sa castige.

http://secondlifetrend.wordpress.com/ by MadaLina Barnside ( in game ).



Buna.
M-am gandit sa ma inscriu si eu..poate poate castig .
Mi-am facut blog pe tumblr...acesta se numeste "Art in all forms". Adica postez toate fotografiile care mie imi plac si mi se par artistice , transmit un mesaj . Fie amuzant fie romantic .. sau alte categorii .
Imi place la tumblr faptul ca poti adauga fotografii de pe alte bloguri , cunoscand astfel multi oameni. Cel mai frumos lucru este ca poti comunica cu oameni din toata lumea.
Sper ca va / iti va placea : http://artatitsbestt.tumblr.com







Blogul meu contine din toate cate putin. Am inceput in noiembrie 2009, doar dintr-o joaca si acum am ajuns sa public zilnic articole si sa am un numar de vizitatori destul de semnificativ.
Are un design unic si interesant.
Adresa: http://dicherdaniel.blogspot.com






♥Acest blog are toate informatile de care aveti nevoie, umor, descriere, articole cu vedete, si o pagina cu formatia de dans TOTAL DANCE. Va urez vizionare placuta. www.elecktrospunetot.blogspot.com






Buna si eu am un blog in care este scris totul despre jurnalele vampirilor sunt un mare fan uite http://jurnalelevampirilor.blogspot.com






Buna,sunt blogul bibynicol.blogspot.com si eu cam am de toate.Mai intai vreau sa zic ca daca blogul meu nu este atat de complex ,nu e de rau pentru-ca ce scrii conteaza nu cat este ci doar daca scrii cu adevarat.OK,deci blogul meu are poze funny cu animale si o sa mai fie,barfe despre vedete,retete culinare,muzica,poezi scrise de mine cu adevarat si mai multe care le voi baga chiar acum. Deci sper sa-mi votati blogul.






Am ales jurizanti care au votat aceste bloguri . Notele vor avantaja foarte mult blogurile . Un 10 dat de jurizant (notele sunt de la 1-10 ) sunt ca 10 voturi din partea publicului . Am avut 4 membri jurizanti .



Profund anti-analfabet : 40 de puncte
Littleleisure : 37.5
Gogosica : 40
Un blog cam ciudat : 40
SecondLife : 33
Artatisbestt : 37
Dicher Daniel :34
Elecktro spune tot : 35
Jurnalele vampirilor : 37
BibyNicol : 22




Vreau sa-i incurajez pe toti concurenti ca nu s-a terminat concursul si pot mai avea sanse de castig . De asemenea ati facut niste reportaje minunate care m-au bucurat enorm .



Acum ii invit pe toti vizitatori blogului sa voteze pentru ca un vot inseamna pentru concurenti foarte mult . Un vot si nimic mai mult . Doar face-ti un blogger fericit ! :)

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu