joi, 3 februarie 2011

Cartea mea ...

Cum v-am spus m-am apucat sa fac o carte . Nu am terminat-o inca dar pot sa spun ca a iesit ceva frumos . Va voi da aici cateva din fragmentele mele preferate (toate sunt preferatele mele dar trebuie sa aleg din toate cateva) .

,,Era o liniste de mormant . Numai ticaitul ceasului se auzea : Tic , Tac , Tic , Tac ... Afara totul era invaluit intr-o ceata densa . De sus cadeau fulgi de zapada . Nici un trecator nu se avanta pe o asemenea vreme sa iasa din casa mai ales ca pe strada se formase o pojghita alunecoasa de gheata . ''



,,-De unde vii ?
-De la scoala , si scuteste-ma macar astazi de intrebarile tale lipsite de logica.
-Lipsite de logica ? Fratiorul tau vrea sa afle ceva despre tine si ii dai peste nas cu epitetul : lipsit de logica .
-Pai atunci cum ai vrea sa cataloghez intrebarile astea stupide ? Extraordinare ? Nemaipomenite ? Sau crezi ca mie imi face placere sa raspund in fiecare zi la aceleasi intrebari ? ''



,,-De ce trebuie sa fi mereu asa de acra ? ''



,,S-au luat de mana amandoua si isi indreptau pasi pentru a prinde acelasi ritm . Afara era viscol dar pentru ele nu mai conta . Vantul le racorea sufletele de griji . Fulgi se asezau pe haine infaptuind o pelerina alba . ''



,,-Asta isi bate joc de noi ?
Primi ca raspuns rasetele multumi . ''



,,Fata dadu din cap afirmativ . N-avea curaj sa se uite la Doru pentru ca ... da! ... Doru era cel care se asez langa ea . Emotia ii coplesi pe amandoi . "



,,-Hopa ! striga Ciprian . Schimbare radicala . Tiberiu al nostru creste . Asa ,,mestere,, ! Vrei sa ne dai gata cu noul tau caracter ? ''




Si desigur cred ca voi mai continua dupa ce voi mai scrie cate ceva .


P.s : Lasa-ti comentari !

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu