miercuri, 6 octombrie 2010

O sa-mi fie dor !


O sa-mi fie dor de ei ! De cei care m-au ajutat sa descopar lumea , de cei care mi-au aratat cum sa chiulesc si cum sa plescai guma in ore . O sa-mi fie dor de cei pe care ii injuram scurt si la obiect si cei care ma ajutau sa copiez . O sa-mi fie dor de cei cu care barfeam in ora si cu care faceam greva temelor .O sa-mi fie dor de cei care luau cate un 2 la fiecare ore si de cei care le spuneau tocilarilor in fata ce sunt . O sa-mi fie dor de cei cu umor dar pe ceilalti ii las in plata Domnului . O sa-mi fie dor de injuraturilor acordate profesorilor si de cei care mai in gluma mai in serios spargeau cate 2-3 capete de copii pe zii .

1 si-au dat cu parerea:

Kidda spunea...

mei cel mai dor o sa imi fie de copilarie si de parintii mei

Trimiteți un comentariu