duminică, 5 septembrie 2010

Tv


Deci sa incepem cu inceputul . Tv ... filme , muzica , desene , stiri etc . Asa se caracterizeasa micul ectran dar am uitat un amanunt ... publicitatea . De atatea ori m-am plictisit de publicitate mai ales ca ea dureaza si 10 minute . Pana si posturile americane (animal planet , discovery etc.) au fost invadate de publicitate romaneasca .

Ma uitam pe Discovery travel & living si am fost mirata ca nu era publicitatea de' a noastra . De curiozitate am cronometrat publicitatea la ei . Nu trecea de 5 min . Cand am inceput sa urmaresc acest post in publicitate nici la baie n-aveam timp sa ma duc da' la noi poti sa te duci la baie , sa te speli , sa mananci si sa duci si cainele la plimbare intr-o singura publicitate . Deci concluzia :

Suntem originali . Ca la noi nu mai e nimeni .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu