joi, 9 septembrie 2010

Ceva simplu ...


Deci am primit comentari . Mai multe pozitive decat negative . Mi s-a atras atentia ca trebuie sa scriu mai mult despre mine . Deci :

1. Comentari (bineinteles ale mele ) despre :
a. Macheaj : este ok pentru bunica si strabunica care vor sa ii ascunda ridurile dar nu si pentru fete tineri .
b.Oameni ,,destepti,, : intotdeauna stiu sa caute pe google dar nu stiu care este adevarata lui semnificatie .
c.Tocilari : stiu ce este sarutul si din ce se compune dar nu stiu cum sa ,,actioneze,, .
d.Manelisti : n-au ce face in timpul liber si s-au gandit sa inventeze o noua poluare fonica .
e.Profesori : cand da un 10 este considerat nebun .
f.Mincinosi : viitori parlamentari .
g.Hoti : viitori ministri
h.Mincinosi si hoti : viitori presedinti .
i.Moda : ocupatia ,,divelor,, in timpul liber .
j.Scoala : mai bine acum decat niciodata .

2.Ce-mi place :
a.Sinceritatea
b.Modestia
c.Istetimea
d.Scoala (am scris eu asta? )
g.Baieti (sunt fata , e si normal)
h.Pizza :x
i.Fotbalul
j.Baschetul

3.Ce nu-mi place :
a.Minciuna
b.Hotia
c.Parlamentari
d.BANI (groaznic dar adevarat)
e.Materealisti
f.Prefacatoria
g.Orezul
h.Mancarea fast-food
i.Masinile
j.Strazile aglomerate

etc .

4.Hobby-uri:
a.Tpu
b.Scrisul pe blog
c.Desenatul
d.Cititul (incredebil dar adevarat)
e.Notatul cartilor pe care l-am citit
f.Statul pe messenger
g.Fotografia
h.Scoala (daca tot merg 9 luni pe an la ea este considerat un hobby nu ? )



Cam asta despre mine .

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu