miercuri, 2 martie 2011

Leapsa 2

Thank you WaterDrop .

1.Sunt ... paralela cu axa geometrica a lumi in traducere : habar am ce am facut ieri .
2.As vrea ... sa fie lumea mai buna .
3.Pastrez ... martisoarele primite .
4.Mi-as dori ... sa pot sa descarc muzica pe telefon .
5.Nu imi place ... faptul ca lumea e egoista si invidioasa
6.Mi-e scarba ... de oameni falsi .
7.Des ... imi spun ca am voce desi sunt afona .
8.Imi pare rau ... ca visele nu sunt realitate.
9.Imi place ... sa fiu libera.
10.Nu sunt ... genul de persoana care sa fie dusmanoasa.
11.Am invatat ... sa nu te increzi in oricine .
12.Niciodata ... nu sunt tupeista excesiv
13.Rar ... acord cuiva mare atentie ( in prezent la vreo 4 persoane).
14.Plang ... cam tot timpul.
15.Scopul meu suprem este ... sa fiu prima mareu.
16.Ma enerveaza ... cand cineva isi bate joc de mine .
17.Am nevoie ... de un strop de iubire .
18.Ar trebui ... sa nu astept totul mura in gura .
19.Urasc ... pe cei enervanti si care se dau mari

0 si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu